Novosti i informacije

12.09.2013

Za izradu tiskanog i web kataloga proizvoda članica ATK dobio 65.000 kuna

Udruga Agro-turistički klaster „Lepoglava“ sredinom mjeseca lipnja aplicirala je projektni prijedlog naziva „Razvoj novog proizvoda“ na otvoreni javni poziv Ministarstva poduzetništva i obrta za aktivnost Jačanje poslovne konkuretnosti klastera Poduzetničkog impulsa za 2013. godinu.

Rezultati natječaja pokazali su da je klaster kvalitetom svoje ideje, koja je prihvaćena, uspio ostvariti novčani poticaj u iznosu nešto većem od 65.000 kn.

Iz razloga što tradicijski proizvodi i suveniri imaju ograničeno mjesto na tržištu, članovi ATK „Lepoglava“ teško mogu samostalno uspjeti u nastojanjima da njihovi proizvodi postanu konkurentniji i prepoznatljivi. Temeljem dosadašnjih iskustava, javlja se potreba za prilagodbom proizvoda prema kretanjima na tržištu.

-Ovim projektom omogućit će se kreiranje zajedničkog i prepoznatljivog identiteta kroz povezivanje proizvoda koji predstavljaju cjelokupnost ponude članova ATK „Lepoglava“. Kroz te novokreirane proizvode učvrstit će se pozicija pojedinačnih članova na tržištu što će utjecati na proširenje njihovog proizvodnog asortimana, a ujedno će osigurati i njihovu produktivnost te prepoznatljivost na tržištu – objasnila je Petra Županić, Klaster menadžer.

U okviru projekta izradit će se katalog proizvoda članica u tiskanom obliku, kao i web katalog koji će omogućiti nove oblike promocije i oglašavanja te promociju putem kanala na Internetu koja je danas uobičajen i jedan od najvažnijih oblika komunikacije s potencijalnim potrošačima.