Novosti i informacije

05.07.2016

JAVNI NATJEČAJ za obavljanje komunalne djelatnosti održavanja javne rasvjete na području grada Lepoglave

Na temelju članka 15. stavka 3. Zakona o komunalnom gospodarstvu (''Narodne novine'' broj 36/95, 70/97, 128/99, 57/00, 129/00, 59/01, 26/03, 82/04, 110/04, 178/04, 38/09, 79/09, 153/09, 49/11, 84/11, 90/11, 144/12, 94/13, 153/13, 147/14, 36/15), članka 8. stavka 1. i 2. Odluke o načinu obavljanja komunalnih djelatnosti na području Grada Lepoglave (''Službeni vjesnik Varaždinske županije'' broj 31/10, 10/16) i Odluke Gradonačelnika o objavi javnog natječaja za obavljanje komunalne djelatnosti održavanja javne rasvjete na području grada Lepoglave, Klasa:310-01/16-01/1, Urbroj:2186/016-01-16-1 od 04. srpnja 2016. godine, gradonačelnik Grada Lepoglave objavljuje

JAVNI NATJEČAJ
za obavljanje komunalne djelatnosti održavanja javne rasvjete
na području grada Lepoglave

 

I.


Naručitelj: Grad Lepoglava
Sjedište: Antuna Mihanovića 12, 42250 Lepoglava
Telefon: 042 770 411
Telefaks: 042 770 419
e-pošta: lepoglava@lepoglava.hr
OIB: 79368224789

II.

Predmet javnog natječaja je obavljanje komunalne djelatnosti održavanja javne rasvjete što podrazumijeva: održavanje objekata i uređaja javne rasvjete za rasvjetljavanje javnih površina, javnih cesta koje prolaze kroz naselje i nerazvrstanih cesta na području grada Lepoglave.

III.

Obavljanje predmetne komunalne djelatnosti na temelju pisanog ugovora može se povjeriti fizičkoj ili pravnoj osobi registriranoj za obavljanje te vrste djelatnosti, ukoliko ispunjava i ostale uvjete iz ovog natječaja i natječajne dokumentacije.

IV.

Poslovi održavanja javne rasvjete ugovaraju se na vrijeme od četiri (4) godine počevši od dana od sklapanja ugovora.

 V.

Uz ponudu ponuditelji su dužni priložiti:
1. izvod iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajućeg registra, ne stariji od 3 mjeseca od dana objave javnog natječaja (kojom ponuditelj dokazuje da je registriran za obavljanje komunalne djelatnosti koja je predmet javnog natječaja, da nad njime nije otvoren stečaj, da nije u postupku likvidacije, da njime ne upravlja osoba postavljena od strane nadležnog suda, da nije u nagodbi s vjerovnicima, da nije obustavio poslovne djelatnosti ili da se ne nalazi u sličnom postupku prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta)

2. izjavu da gospodarskom subjektu i/ili osobi ovlaštenoj po zakonu za zastupanje pravne osobe gospodarskog subjekta nije izrečena pravomoćna osuđujuća presuda za jedno ili više sljedećih kaznenih djela, odnosno za odgovarajuća kaznena djela prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta ili države čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta: prijevara, prijevara u gospodarskom poslovanju, primanje mita u gospodarskom poslovanju, davanje mita u gospodarskom poslovanju, zlouporaba u postupku javne nabave, utaja poreza ili carine, subvencijska prijevara, pranje novca , zlouporaba položaja i ovlasti, nezakonito pogodovanje, primanje mita, davanje mita, trgovanje utjecajem, davanje mita za trgovanje utjecajem, zločinačko udruženje i počinjenje kaznenog djela u sastavu zločinačkog udruženja iz Kaznenog zakona, prijevara, pranje novca, prijevara u gospodarskom poslovanju, primanje mita u gospodarskom poslovanju, davanje mita u gospodarskom poslovanju, udruživanje za počinjenje kaznenih djela, zlouporaba položaja i ovlasti, zlouporaba obavljanja dužnosti državne vlasti, protuzakonito posredovanje primanje mita i davanje mita.

Obrazac Izjave o nekažnjavanju se nalazi u prilogu natječajne dokumentacije te se ista prilaže kao dokaz ili se izdaje na vlastitom obrascu, a popunjena i potpisana mora sadržajno odgovarati tekstu navedenom u obrascu.
Izjava ne smije biti starija od 3 mjeseca računajući od dana objave javnog natječaja.

3. potvrdu porezne uprave o stanju duga, ne starija od 30 dana do dana objave javnog natječaja (kojom ponuditelj dokazuje da je ispunio obvezu plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, ili da mu je sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obaveza, primjerice u postupku predstečajne nagodbe)

4. ispunjen obrazac ponude

5. ispunjen obrazac ponudbenog troškovnika s iskazanim jediničnim cijenama po troškovničkim stavkama i ukupnom cijenom bez i sa PDV-om, sve izraženo u kunama te potpisan i ovjeren od strane ovlaštene osobe ponuditelja

6. dokument izdan od bankarskih ili drugih financijskih institucija kojim se dokazuje solventnost gospodarskog subjekta (BON 2/SOL 2), odnosno drugi jednakovrijedni dokument, kojim ponuditelj dokazuje da nije bio u neprekidnoj blokadi poslovnog računa (glavni račun) u posljednjih 6 mjeseci više od 15 dana (računajući od dana sastavljanja obrasca ili jednakovrijednog dokumenta)

7. popis zaključenih ugovora istovrsnih ili sličnih predmetu javnog natječaja izvršenih u posljednje tri godine s najmanje 2 (dvije) potvrde o uredno ispunjenim ugovorima koje daje druga ugovorna strana;

Potvrde druge ugovorne strane moraju sadržavati:
- naziv i sjedište ugovornih strana
- predmet ugovora, datum i mjesto zaključenja ugovora
- iznos ugovora
- datum i mjesto izvođenja radova
- navod jesu li radovi izvedeni u skladu s pravilima struke i uredno izvršeni

8. izjavu ponuditelja da raspolaže osobama koje posjeduju strukovnu sposobnost, stručno znanje i iskustvo potrebno za izvršenje ugovora;

9. izjavu gospodarskog subjekta iz koje je razvidno kojim uređajima i kojom tehničkom opremom raspolaže u svrhu izvršenja ugovora;

10. izjavu ponuditelja kojom potvrđuje da će, ukoliko bude odabran kao najpovoljniji ponuditelj, prilikom potpisivanja ugovora ili najkasnije zajedno s predajom potpisanih primjeraka ugovora dostaviti jamstvo za uredno ispunjenje ugovora u obliku bjanko zadužnice ovjerene kod javnog bilježnika na iznos do 50.000,00 kuna, koju će naručitelj koristiti u slučaju naknade štete zbog povrede ugovornih obveza do visine za naknadu istih;

Tražene dokumente ponuditelji mogu dostaviti i u neovjerenoj preslici.
Neovjerenom preslikom smatra se i neovjereni ispis elektroničke isprave.

VI.

Kriterij za odabir najpovoljnije ponude je najniža ponuđena cijena za obavljanje komunalne djelatnosti koja je predmet ovog natječaja.

VII.

Ponude se dostavljaju u pisanom obliku u zatvorenoj omotnici na adresu Grad Lepoglava, A. Mihanovića 12, 42250 Lepoglava, s naznakom ''NE OTVARAJ - ZA NATJEČAJ'' te s nazivom i adresom ponuditelja.

VIII.

Ponude je potrebno dostaviti najkasnije do 21. srpnja 2016.

Otvaranje ponuda provest će se dana 21. srpnja 2016. godine u 12.00 sati u poslovnim prostorijama naručitelja na adresi A. Mihanovića 12, Lepoglava.

Ponude otvaraju najmanje dva člana Stručnog povjerenstva, a otvaranju ponuda mogu prisustvovati i ponuditelji, temeljem iskazane punomoći.

Ponuda pristigla nakon isteka roka za dostavu ponuda ne otvara se i obilježava se kao zakašnjelo pristigla ponuda te se odmah vraća ponuditelju koji ju je dostavio.

Ponuda koja ne sadrži potrebne isprave iz točke V. ovog natječaja, odnosno ponuda ponuditelja koji ne dokaže postojanje odgovarajuće sposobnosti za izvršenje ugovora o obavljanju komunalne djelatnosti održavanja javne rasvjete, smatrat će se neprihvatljivom te će se isključiti u postupku pregleda i ocjene ponuda.

IX.

Odluku o izboru osobe kojoj će se povjeriti obavljanje komunalnih poslova održavanja javne rasvjete na temelju ugovora ili odluku o poništenju javnog natječaja donosi Gradsko vijeće Grada Lepoglave, po prijedlogu gradonačelnika.

Gradsko vijeće Grada Lepoglave može donijeti odluku da se ne izabere niti jedna od ponuda na pristigli natječaj. Protiv odluke Gradskog vijeća žalba nije dopuštena, već se može pokrenuti upravni spor.

X.

Natječajna dokumentacija može se preuzeti u Jedinstvenom upravnom odjelu Grada Lepoglave, radnim danom u vremenu od 7 do 15 sati, najkasnije do isteka roka za dostavu ponuda.

XI.

Dodatne informacije mogu se dobiti u Jedinstvenom upravnom odjelu Grada Lepoglave, A. Mihanovića 12, 42250 Lepoglava ili na broj telefona 042/770-421.

 


GRADONAČELNIK
Marijan Škvarić, dipl. ing.

JAVNI NATJEČAJ

NATJEČAJNA DOKUMENTACIJA (.doc)

TROŠKOVNIK (.xls)